poniedziałek, 26 stycznia 2015

Naleśniki z mleczka kokosowego

Miałam w lodówce nie wykorzystane, otwarte mleczko kokosowe. Postanowiłam zrobić z niego naleśniki. Robiłam je pierwszy raz i trochę obawiałam się co z tego wyjdzie. Niepotrzebnie! Naleśniki są dużo smaczniejsze niż te tradycyjne. Są puszyste i mają fajny, lekko kokosowy posmak.  Jest to też świetna alternatywa dla osób z nietolerancją laktozy :) 



Mleczko było rozwarstwione więc wlałam do miski i lekko ubiłam. Dodałam jedno jajko i ok 3/4 szklanki mąki. Wszystko zmiksowałam, dodałam dosłownie łyżkę ksylitolu i szczyptę kurkumy dla koloru. Odstawiłam na ok 15 minut. 


Naleśniki smażyłam na malutkiej, teflonowej patelni, do zrumienienia z każdej strony. Podawałam z dżemem pomarańczowym. Moim zdaniem najlepsze połączenie. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz